عکاسی تبلیغاتی

ساخت وبلاگ

عکاسی تبلیغاتی (به انگلیسی: Advertising photography) ، شاخه‌ای از عکاسی است که عکاس از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت‌‌ها عکسبرداری می‌کند.

 عکاسی تبلیغاتی  یا (Advertising Photography) که جزو زیر مجموعه های عکاسی صنعتی می باشد، جهت پرزنتیشن، برانگیزاندن احساسات و ایجاد انگیزه برای خرید استفاده شده و بر خلاف شیوه صنعتی الزامی در وفادار بودن و حفظ خصوصیات ظاهری و بالفعل محصولات نیست و عکاس از تمام قوه تخیل و قدرت خلاقیت خود در جهت برانگیزاندن احساسات استفاده نماید.

در عکاسی تبلیغاتی بر خلاف عکاسی صنعتی، سعی بر این است تا اجناس، محصولات و خدمات در بالاترین حد توانایی و تاثیرگذاری به نظر برسند، اغراق کنترل شده، ویژگی این نوع عکاسی به شمار می آید و درک هنری و ایده های تیم اجرا کننده و درک صحیح از زیبایی شناسی و ایده پردازی مربوط به کاربرد محصولات، تاثیر بسزایی در فروش بیشتر و موفقیت محصولات دارد.

اگز ماهیت روانشناسی مشتریان بالقوه محصولات در عکاسی تبلیغاتی در نظر گرفته شده باشد و تیم مجری بتواند این ماهیت را شناسایی نموده و در پروژه ها رعایت نماید، تبلیغات نهایی تاثیرگذارتر بوده و منجر به فروش بیشتری می شود. تنها در این صورت است که عکاسی تبلیغاتی می تواند عواطف و احساسات جامعه هدف محصولات را تحت تاثیر خود قرار دهد، و تنها در این صورت است که فرآیند عکاسی با موفقیت به انجام می پذیرد.

عکاسی تبلیغاتی ...
ما را در سایت عکاسی تبلیغاتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا راد akasitablighati بازدید : 31 تاريخ : چهارشنبه 7 شهريور 1397 ساعت: 14:20